Deze website maakt gebruik van full screen foto’s. Het beste kunt u deze website bekijken in landscape.

Kom jij ons sales support team versterken?

Posted on January 08, 2019

Kom jij onze sales support versterken voor 28 tot 32 uur per week? Wij zijn een sterk groeiend, dynamisch bedrijf met veel ambities en komen handen tekort! Kun je goed schakelen tussen werkzaamheden en tegelijkertijd het overzicht houden? En is een goed georganiseerde sales support voor jou a piece of cake? Join us!

Voor onze sales support in Wijk bij Duurstede zijn wij op zoek naar een enthousiaste collega voor 28 tot 32 uur per week met een aantal jaren ervaring in een soortgelijke functie. Samen met je collega’s ondersteun je de sales managers en customer service managers en ben je het eerste aanspreekpunt voor onze klanten. Om je externe en interne klanten optimaal te kunnen bedienen, is het nodig om flexibel te zijn. Dit houdt in dat je orde kunt scheppen en prioriteiten kunt stellen. Je werkt planmatig en kunt goed schakelen in een veelheid aan verschillende werkzaamheden. Bij veelvuldige onderbrekingen van buitenaf houd je overzicht en verlies je de onderlinge verbanden en belangen niet uit het oog. Belangrijk daarbij is dat je helder en transparant communiceert en in staat bent de sales support goed te organiseren en te onderhouden.

Functieomschrijving:

  • Je handelt inkomend telefoon- en emailverkeer zelfstandig af.
  • Je verwerkt brieven, offertes en hygiëne-inspectieverslagen en registreert vervolgacties.
  • Je coördineert en bereidt hygiënetrainingen voor onze klanten voor.
  • Je coördineert en verwerkt mailingen aan klanten.
  • Je registreert, verwerkt en beantwoordt klachten.
  • Je verzorgt alle documentatie voor onze klanten.
  • Je verwerkt bezoekverslagen en inspectierapporten van de sales en customer service managers en registreert vervolgacties.
  • Je plant, organiseert en notuleert het sales overleg en customer service overleg.
  • Je legt informatie van onze klanten en prospects vast in AccountView en zorgt ervoor dat deze actueel blijven.
  • Je doet voorstellen ter verbetering van de administratieve processen.

Voor deze functie zoeken wij een nieuwsgierige, proactieve collega die voldoet aan
de volgende eisen en functiekenmerken:

  • MBO+ werk- en denkniveau bij voorkeur aangevuld met een secretaresseopleiding.
  • Minimaal 4 jaar werkervaring in een soortgelijke functie.
  • Kennis van de organisatorische processen en de richtlijnen van organisaties in het algemeen en binnendienst en administratieve processen in het bijzonder.
  • Uitstekende beheersing van de Nederlandse taal in woord en schrift.
  • Uitstekende kennis van MS Office (Outlook, Word, Excel en PowerPoint).
  • Affiniteit met techniek, de voedingsmiddelenindustrie of de schoonmaakbranche is een pré.
  • Beheersing van de Duitse taal in woord en geschrift is een pré.
  • Kennis van AccountView is een pré.

Wat bieden wij je?
We bieden je een afwisselende baan in een dynamisch en gezond bedrijf dat veel ambities heeft en sterk in ontwikkeling is. Je krijgt een gevarieerd takenpakket in een goede, informele werksfeer. Een prima salaris op basis van 40 uur en goede secundaire arbeidsvoorwaarden ronden dit aanbod af.

Past deze dynamische functie bij jou?
Spreekt bovenstaand takenpakket jou aan? Ben jij beschikbaar voor deze uitdagende functie en wil jij ons team versterken? Kom dan bij ons solliciteren! Stuur je reactie naar Anneke Stel, office manager (a.stel@eco2clean.nl). 

Acquisitie n.a.v. deze advertentie wordt niet op prijs gesteld.